czwartek, 16 sierpnia 2012

Petycja w sprawie wycofania produktów Alterry

Właśnie przeczytałam posta u Czarnej Orchidei o wycofaniu niektórych produktów Alterry z drogerii Rossmann. Mają to być:
  • olejki do masażu: "Pomarańcza i brzoza", "Granat i avocado", "Migdały i Papaja" oraz "Oliwa i Limetka"
  • odżywka nadająca połysk "Morela i pszenica"
  • balsam do ciała "Pomarańcza i wanilia"


Nie używałam odżywki ani balsamu, ale brak olejków złamie mi serce :) i tak, odkąd zaczęłam dbać o włosy, nie trafiłam już na pomarańczę z brzozą, ani na granatu z awokado. Limetka z oliwą nie zachwyciły mnie składem, więc wzięłam tylko migdały, która w następnym tygodniu też zniknęły z półek moich rossmannów o_O.
Nawet gdzieś wyczytałam, że ktoś dzwonił tam i dowiedział się, że mają je wycofać, ale zostałam zakrzyczana, że to nieprawda. No i okazuje się, że prawda :(

Dlatego petycję podpisałam i Was też namawiam. I tak jesteśmy pokrzywdzone brakiem produktów Alverde w Polsce, to jeszcze Alterrę chcą nam ograniczyć :) Podpisujcie, niech będzie widać, że dobre składowo i jakościowo produkty są potrzebne!

Edit: oczywiście w ferworze walki nie podałam linku do petycji ;) znajduje się ona TUTAJ
Pamietajcie, żeby podpis potwierdzić linkiem, który dostaniecie na maila, inaczej taki podpis nie będzie ważny! 

12 komentarzy:

  1. No to ładne kwiatki... Wypadałoby zrobić trochę zapasów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wszelki wypadek ;) i to szybko, bo chyba każdy już wpadł na taki pomysł ;)

      Usuń
  2. podpisałam petycję już wczoraj
    nie chcę żeby wycofywali olejki
    wprowadzili swoje rossmannowskie, ale ja lubię alterrę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli tylko będzie godny zamiennik z tak naturalnym składem to ja mogę się zgodzić. ale coś mi się wydaje, że następcy będą już mieć w składzie niepożądane dodatki... cóż miejmy nadzieję, że moje pesymistyczne wizje się nie sprawdzą i Alterra zostanie ;)

      Usuń
  3. dobry pomysł z tą petycją :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. petycje podpisz :) i nie zapomnij potwierdzić z maila!
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że nic nie da, ale ja jestem pesymistką z natury ;)
      za to wiem, że na pewno da do myślenia producentom tych kosmetyków, że CZYTAMY I ROZUMIEMY składy i żądamy dobrych jakościowo kosmetyków. może wypuszczą jeszcze coś fajnego pod logo Alterry albo Isany? Oby oby :)

      Usuń
  5. bardzo Ci dziękuję za porady
    nie próbowałam ocm, nie mogę się ogarnąć i zacząć tworzyć cokolwiek własnego do pielęgnacji, ale jesteś drugą osobą, która poleca mi ten sposób pielęgnacji, więc na pewno się nad tym tematem zastanowię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, to wcale nie jest trudne :) powodzenia!

      Usuń
  6. Nie jest tak źle. Olejek brzozowy i migdałowy pozostają w ofercie. Pozostałe rzeczy rzeczywiście są wycofywane. Pani z działu obsługi klienta wspomniała w mailu o tym, iż półki mogą świecić pustkami, ponieważ mają problem z dostawą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ufff... no to kamień spadł mi z serca :) szkoda, że nie spróbuję granata, ale może za to będzie mi dane przetestować słynną pomarańczę :)
      czytałam u Ciebie historię mailową z Rossmannem i też jestem pod wrażeniem profesjonalnego podejścia działu obsługi do klienta :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...